Jak probíhá naše garance spokojenosti?

  • V případě pozdního doručení Vám vrátíme peníze za dopravu
  • V případě poškozeného zboží dodáme nový produkt nebo Vám vrátíme peníze či jejich část
  • V případě nemožnosti doručení vyjdeme vstříc ohledně znovudoručení / přejezdu na jinou adresu v rámci stejného města
Jak probíhá naše garance spokojenosti?

Co se stane když:

  • Nevyzvednete nebo nepřevezmete objednané zboží?

Vaše objednávka je závazná, vyrábíme ji pro vás čerstvou na objednávku. Nevyzvednuté produkty nemůžeme kvůli čerstvosti prodat někomu jinému. Proto vám v případě nevyzvednutí objednanáho zboží dle obchodních podmínek bude naúčtováno 50 % ceny objednávky (odpovídající ceně materiálu a práce).

  • Řidiči se nepodaří Vaši objednávku doručit? 

Naši řidiči jsou velmi šikovní a poradí si s doručením do práce, domů, nemocnice, restaurace, do parku a pod. V případě, že se jim nepodaří Vaši objednávku doručit, např. proto, že oslavenec není doma, nezvedá telefon ani nereaguje na zvonek a v okolí nejsou žádní nápomocní sousedé, bude Vás řidič nebo zákaznická podpora kontaktovat a společně domluvíte další postup. Kytici můžeme doručit jinam, někomu jinému, nebo znovudoručit jiný den na stejnou adresu. Přejezd na jinou adresu v rámci stejného města neúčtujeme. Znovudoručení jiný den je účtováno jako nové zaplacení dopravného. Pokud byste chtěli při znovudoručení druhý den nový - čerstvý produkt dáme Vám na něj slevu 50%.

  • Dostanete poničené / nevyhovující zboží?

V případě, že dojde k výjimečné situaci a produkt, který Vám řidič přivezl, je rozbitá nebo neodpovídá Vámi objednanému zboží, informujte kurýra hned při předání zboží nebo volejte co nejdříve naši zákaznickou linku. Vyzveme Vás k zaslání fotografie a obratem doručíme nové zboží, případně se domluvíme na jiném řešení.


Zrušení objednávky

Všechny produkty připravujeme čerstvé na objednávku přímo pro vás, proto je třeba objednávku zrušit nejpozději 24 hodin předem před požadovaným doručením. Pokud jste si objednali dort, zrušte ho nejpozději 2 dny předem, poté ho začínáme péct. U objednávek zrušených později po vás budeme požadovat 50% z ceny jako kompenzaci za nám vzniklé náklady na výrobu. Děkujeme za pochopení.


Podmínky reklamací

Tým ovocných kytic Frutiko vynakládá veškeré úsilí, aby naplnil Vaše vysoké nároky na luxusní dárek pro Vaše blízké. V případě, že přesto nebudete spokojeni s kvalitou produktu či doručení nebo je Vám omylem doručen jiný produkt či chybí část zásilky, neváhejte se na nás obrátit s Vašimi podněty a připomínkami.

VAŠE PODNĚTY A PŘIPOMÍNKY NÁM MŮŽETE SDĚLIT:

  • kurýrovi při předání zásilky
  • osobně při převzetí zásilky na pobočce
  • telefonicky na čísle 728 855 611
  • emailem na adrese info@Frutiko.cz.

Pokud produkt neodpovídá kvalitou/velikostí/obsahem objednané kytici, sdělte toto prosím ihned při převzetí objednávky na provozovně či kurýrovi při doručení. Pokud se tuto skutečnost dozvíte později, neprodleně nás prosím kontaktujte telefonicky či emailem. Budeme po Vás chtít fotografii. Na základě Vaší stížnosti Vás kontaktujeme a domluvíme se na nápravě formou výměny kytice či jiné kompenzace.

Wau efekt

skvělý moment překvapení a nadšení při předání dárku

Originální

zdravý a zároveň univerzální dárek pro každého

TOP kvalita

surovin, ovoce a čokolády, ruční výroba

100% čerstvost

kytice jsou vyráběny těsně před předáním a doručovány chlazené

Skvělý servis

spokojenost zákazníka na 1. místě, garance spokojenosti